Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine za živali Dogdeluxe so
sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZvPot) in zakonom
o elektronskem poslovanju. Svetujemo vam, da si pred uporabo spletne
trgovine Dogdeluxe, pazljivo preberete poglavja, ki sledijo. Z uporabo
spletne trgovine za živali Dogdeluxe, izrazite strinjanje z navedenimi
pogoji. Spletna trgovina za živali Dogdeluxe si pridržuje pravico do
spremembe pogojev na spletni strani www.dogdeluxe.si kadarkoli in brez
predhodnih obvestil. Spremenjeni pogoji pričnejo veljati takoj po
objavi.
Način nakupa
Spletna trgovina za živali Dogdeluxe je namenjena vsem fizičnim in
pravnim osebam. Naročanje preko spletne trgovine poteka v slovenskem
jeziku. Naročate lahko vse dni v tednu 24 ur na dan. Naročila oddana do
14:00 bodo obdelana in odposlana naslednji dan. Kasnejša naročila bodo
odposlana v roku 1-8 dni. Izdelki, ki so ročno narejeni, bodo odposlani v
roku 8-16 dni. Naročila oddana v petek, soboto in nedeljo bodo obdelana
in odposlana v ponedeljek v naslednjem tednu. Naročila oddana med
prazniki bodo obdelana in odposlana prvi delovni dan po praznikih.
Naročanje
V spletni trgovini www.dogdeluxe.si so navedeni glavni podatki o
izdelkih in kategorijah, za boljšo predstavljivost tudi fotografije
produktov. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od
resničnega stanja izdelkov. Kupec lahko odda naročilo preko spletne
trgovine.
Za nakupovanje preko spleta lahko obiskovalec spletne strani najprej
opravi registracijski postopek v spletni trgovini www.dogedeluxe.si. Z
registracijo pridobi uporabniško ime in geslo s katerima ob vsakem
obisku spletne trgovine lahko dostopa tudi do svojega računa (profila).
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko
prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno
elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti
blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.
Cene
Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v spletni
trgovini za živali Dogdeluxe. Vsi izdelki na teh straneh so na voljo do
odprodaje zalog. Vse cene so v denarni enoti EUR z DDV (smo zavezanci za
DDV). Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu in veljajo v
primeru plačila z navedenimi načini plačila. Pri dostavi prejmete tudi
veljaven račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštnine in
poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava dostavna služba po
njihovem veljavnem ceniku. DDV zavezanci so ob registraciji dolžni
navesti tudi svojo davčno številko. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom
in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Le-ta je
v obliki potrdila naročila poslana naročniku in dobavitelju na e-mail
naslov. Pri dobavitelju bo ta pogodba tudi shranjena. Naročnik oziroma
kupec jo bo na željo lahko ponovno dobil v pogled, v kolikor bo to željo
sporočil na e-mail naslov info@dogdeluxe.si.
Načini plačila in plačilni pogoji
Spletna trgovina za živali Dogdeluxe omogoča naslednje načine plačila:
• po povzetju (z gotovino ob prevzemu blaga (cena izdelka) + cena dostave)
• po predračunu (plačilo po predračunu na račun (cena izdelka) + cena dostave)
Predračun prejmete na vaš e-mail naslov z vsemi plačilnimi pogoji za
nakazilo. Pošiljka vam bo dostavljena, ko plačilo vašega predračuna
prispe na naš račun. Rok veljavnosti predračuna je 8-dni od prejema na
vaš e-mail naslov.
Dostava
Trenutno je dostava možna s Pošto Slovenije ter DPD oz. GLS.
Spletna trgovina za živali Dogdeluxe mora blago dostaviti v
obljubljenem času. Stroški dostave pošiljke se razlikujejo gledena na
vrednost naročila. Za naročila nad 50 EUR je dostava brezplačna. Za
naročila pod 50 EUR se upošteva veljavni cenik dostavne službe.
Strošek dostave se obračuna k naročilu, kar bo vidno na računu, ki vam ga bomo poslali.
Dobavni rok
Običajni dobavni rok za blago, ki je na zalogi, je od 2 do 8 delovnih
dni od datuma sprejetja naročila oz. od datuma prejetja plačila
predračuna. Če je dobavni rok daljši, je to posebej navedeno pri izdelku
ali pa kupca o tem takoj obvestimo po telefonu ali elektronski pošti.
Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti
ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se s podjetjem
dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo blaga in kupnine.
Pravica do odstopa od pogodbe
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico,
da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od
pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje
se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini
strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je
neposredni strošek vračila blaga – poštnina. Blago mora vrniti podjetju
najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu. Tudi če v roku 14-ih dni
od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od
pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z
originalno embalažo in računom.
V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite.
Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov:
Geobon, Karolina Schlegel s.p., IV. prekomorske 67, 5270 Ajdovščina, Slovenija ali na mail: info@dogdeluxe.si.
Kupnino, brez stroškov dejanske poštnine, vam bomo povrnili najkasneje v
30-ih dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi
navedite.
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 041-727-836.
Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po
natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
zaradi svoje narave ni primerno za vračilo in potrošnik nima pravice do
vračila oziroma odstopa od pogodbe.
Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je
prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke,
napačne barve, količine ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega
naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8-ih dneh od nakupa in zahteva takojšnjo
zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo
kupnine.
Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške
prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti.
Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno
embalažo in računom. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja
za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu
prodajalec izplača kupnino brez stroškov poštnine in mu jo nakaže na
njegov bančni račun.
V primeru neupravičene reklamacije, prodajalec kupcu vrne izdelek in mu zaračuna stroške vračila.
Reklamacijski postopek:
- na mail info@dogdeluxe.si ali po telefonu 041-727-836 nam sporočite
kateri izdelek vam ne ustreza oz. katere so njegove pomanjkljivosti,
- istočasno nam sporočite za kateri izdelek želite zamenjavo oz. želite vračilo kupnine za ta izdelek,
- pošljite nam izdelek po pošti nepoškodovan, čist, neuporabljen in v originalni embalaži,
- najkasneje v roku 30 dni po prejemu izdelka, vam bomo le-tega zamenjali oz. vam vrnili kupnino brez stroškov poštnine.
V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne
embalaže ali pa je le-ta poškodovana, si trgovec pridržuje pravico, da
vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.
Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne zadržijo obveznosti kupca do plačila terjatev.
Reklamacije izdelkov poškodovanih med prevozom
Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke.
Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob
prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko
zavrnete, od dostavnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega
zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje
poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
Pritožbe in spori
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in
vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se
lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko 041-727-836 ali po
elektronski pošti info@dogdeluxe.si. Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh
potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo
obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Garancija
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.
Varnost podatkov in zasebnost
Podatke kupcev obravnavamo kot strogo zaupne in jih tako varujemo pred
izgubo, zlorabo, nepooblaščenimi dostopi in razkrivanji. Podatki kupcev
so shranjeni v podjetju Geobon, Karolina Schlegel s.p. zgolj za potrebe
spletne trgovine in v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Podatki podjetja
Naziv: Geobon, Karolina Schlegel s.p.
Naslov: IV. prekomorske 67, 5270 Ajdovščina
Spletni naslov: www.dogdeluxe.si
Telefon: +386 (0)41 727 836
e-mail: info@dogdeluxe.si
Matična številka: 6027865000
ID za DDV: SI 49293834
TRR: SI56 0510 0801 3354 661
Vprašanja glede splošne uporabe spletnega mesta www.dogdeluxe.si lahko
uporabnik pošlje po pošti na naslov: Geobon, Karolina Schlegel s.p., IV.
prekomorske 67, 5270 Ajdovščina, po e-pošti na info@dogdeluxe.si ali na
telefonsko številko 00386(0)41 727 836.
Naročeno blago zaenkrat dostavljamo samo kupcem na območju Slovenije.
Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale
informacije v spletni trgovini so na voljo v slovenskem jeziku.
Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za
kakršnekoli informacije lahko pokličete na telefon 041-727-836 ali
pišete na e-mail naslov info@pdogdeluxe.si.
Pravno obvestilo
Vse slike, podatki, oblika, ki so prikazani v spletni trgovini za
živali Dogdeluxe so last le-te in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih
pravicah. Brez predhodnega dovoljenja podjetja, ki mora biti v pisni
obliki, jih ni dovoljeno uporabljati ali razmnoževati. Logotip je v
lasti podjetja.
Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja!